logo
baba

Rosteme a rozšiřujeme náš odborný tým.
Třeba právě pro Tebe máme místo, přesně podle tvého gusta a dovedností.
Zajímá Tě to? Podívej se na výpis pozic uvedených níže.

 

__________________________

Aktuálně hledáme fajn kolegy na tyto pozice


Obchodník



Michal s Tomášem hledají za parťáka kovaného obchodníka.
Obchodníka, co se nebojí práce, výsledků ani vlastní organizace času.

O AGERITu

Nejsme korporát, ani neprodáváme vzdušné zámky. Nejsme prázdná startupová bublina, ani nezáživná korporace. Nemusíme proto nikoho balamutit naučenou pohádkou a sladkými řečičkami. Mluví za nás výsledky. Stojíme nohama na zemi a máme dobře vyladěný produkt, který opravdu pomáhá českým firmám s rozvojem a digitalizací. Navíc jim šetří peníze, takže jeho návratnost se běžně pohybuje v řádech několika měsíců od zavedení. Jednoduše win-win řešení pro všechny strany.

Něco víc o nás

+ Jsme ryze česká firma, založená z lásky k IT.
+ Nemusíš se u nás bát žádných korporátních tlaků.
+ Jsme pohodová parta, ale hlavně odborníci.
+ Navzájem se podržíme a umíme si dávat zpětnou vazbu.
+ Na nic si nehrajeme a nemusíme lakovat věci na růžovo. Před sebou, ani před zákazníky.
+ Máme jeden z top produktů na českém trhu, který se prodává skoro sám.
+ Dodáváme řešení, za kterými si můžeme opravdu stát.
+ Pomáháme firmám s digitalizací výroby a procesů, už od roku 2002.
+ Umíme (jako jedni z mála v ČR) odladit řešení opravdu na míru konkrétnímu zákazníkovi.
+ Máme 99% stálých a spokojených klientů. Za celou dobu naší dvacetileté působnosti jsme se nedomluvili jen s jedním jediným zákazníkem.

Co ti nabízíme:

+ Nikdo ti nebude koukat přes rameno. Po zapracování budeš svým vlastním pánem, jak při organizaci pracovní doby, tak v rozvržení svých aktivit a úkolů.
+ Naši majitelé nejsou jen odtažení manažeři někde v povzdálí – aktivně se zapojují do chodu firmy. Jsou sami odborníci na IT a developing a neštítí se žádné práce. A budou tu pro tebe.
+ Nebudeš hozen jen tak do vody. Dostaneš mentoring i kvalitní onboarding, takže se na začátku neztratíš. K dispozici budeš mít kolegy z obchodního týmu: Tomáše a Michala a šéfa, který ti bude naslouchat a pomáhat ti se vším, co budeš potřebovat.
+ Budeš součástí firmy, která vyvíjí softwarové produkty ulehčující práci našim uživatelům.
+ Budeš mít k dispozici moderní vybavení sladěné tak, aby ses mohl soustředit na dobře odvedený business.
+ Samozřejmostí je kvalitní vybavený notebook, mobilní telefon a služební automobil střední třídy.
+ Navíc budeš mít k ruce naši vyladěnou demostanici, se kterou vše snadno předvedeš jak přímo u zákazníka, tak na schůzce v kavárně. Nebudeš prodávat zajíce v pytli.
+ Najdeš u nás neformální firemní kulturu. Máme lidsky nastavené pracovní vztahy a jsme normální lidi, co drží pospolu.
+ Tvoje práce bude vidět a za přínosy tě vždy oceníme. Určitě u nás nebudeš jen číslo, ale ani holka pro všechno.
+ Nemáme žádné přehnané nároky a předsudky. Pokud máš tu správnou DNA, snadno se u nás najdeš, ať jsi mladík s prvními obchodními zkušenostmi, nebo ostřílený starý mazák co má dávno přes čtyřicet.

Máme pro tebe nachystány pestré benefity, které nejsou všude samozřejmostí.

+ 5 týdnů dovolené, flexibilita a svoboda, klasický stravenkový paušál do výplaty, dobrou kávu i spoustu dobrot v kuchyňce.
+ Neformální firemní akce s vedením i kolegy.
+ Pořídíme ti vlastní kancelář, ve tvém regionu a budeš mít k dispozici i nové brněnské kanceláře v atraktivních prostorách hned u dálnice.
+ Netoxické firemní prostředí založené na kvalitních vztazích, důvěře a otevřenosti.
+ Vlastní firemní psycholožku, která tu bude pro tebe, kdykoliv budeš potřebovat probrat pracovní i soukromé záležitosti.
+ Služební auto i k soukromým účelům.

Co dalšího se ti bude u nás líbit? Dobře odvedenou práci umíme ocenit.

+ Dostaneš od nás jistotu fixního ohodnocení a bonusy za výkon. = Peníze na spokojený život včas na účtu plus motivační bonusy za obchodní výsledky a reprezentaci firmy. Horní finanční strop u nás není nijak omezen!
+ Práce na HPP nebo ŽL, podle toho, co preferuješ.
+ Vlastní kancelář přímo ve tvém regionu, i možnost pracovat na homeoffice.

Co u tebe oceníme:

+ Máš dobré komunikační schopnosti a péče o zákazníka je pro tebe prioritou.
+ Jsi týmový hráč, ale zároveň dokážeš pracovat samostatně.
+ Umíš si svou práci zorganizovat a neztrácíš hlavu, když se ti nakupí více zakázek najednou.
+ Jsi pečlivý a spolehlivý.
+ Jsi proaktivní a nebojíš se přijít s novým nápadem.
+ Jsi otevřený novým technologiím a máš celkově dobrou IT gramotnost.
+ Výhodou (nikoliv podmínkou) bude, pokud už máš znalost problematiky výrobních firem a skladů, ERP nebo jiných systémů.

Co od tebe očekáváme:

+ Máš ukončené SŠ, případně VŠ vzdělání technického či manažerského směru, nebo hromadu praktických zkušeností z obchodního světa.
+ Máš praxi v obchodě minimálně 3 roky, nejlépe v technických, či IT řešeních, nebo superdrajv.
+ Máš příjemné a profesionální vystupování.
+ Jsi aktivní řidič a bez problémů cestuješ po ČR a SK.

Jaké konkrétní úkoly na tebe čekají:

+ Budovat vztahy s našimi stávajícími zákazníky a poznávat jejich potřeby.
+ Konzultovat požadavky klientů a možnosti zavedení systém u klientů.
+ Vyhledávat nové příležitosti pro zlepšení ve výrobních firmách díky našemu propracovanému obchodnímu systému.
+ Navazovat kontakty s výrobními firmami a sjednávat s nimi obchodní schůzky.
+ Konzultovat možnosti řešení na základě požadavků našich klientů s našimi implementátory.
+ Prezentovat navržená řešení, připravovat a uzavírat s klienty smlouvy k oboustranné spokojenosti.
+ Budeš zpracovávat cenové nabídky, účastnit se výběrových řízení na veřejných zakázkách.
+ Zpracovávat pravidelné reporty.
+ Zaznamenávat své činnosti pomocí interních systémů a analyzovat konkurenci i potenciál.
+ Zodpovídat za své obchodní výsledky, za komunikaci, za rozvoj obchodních a marketingových aktivit u našich zákazníků.

Nástup: ideálně ihned, ale na šikovného obchodníka si i rádi počkáme

Pracovní úvazek: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: HPP, nebo ŽL, dle tvých preferencí

Pokud máš o danou pozici zájem, kontaktuj nás jednoduše telefonem, nebo e-mailem.

Markéta Jašková | +420 721 401 403 | jaskova@agerit.cz


Systémový IT technik / správce serverů


Koho hledáme :

Pro náš přátelský akční team správců sítě / serverů / správou IT v Brně a okolí hledáme parťáka který žije počítači a kterého baví hledání řešení IT problémů. Máme 22 let zkušeností se sítěmi od škol po nadnárodní společnostmi.

Rádi přivítáme do svých řad nového kolegu s minimálně 3 letou praxi v oboru, který chce naplno využít svůj potenciál a seznamovat se neustále s nejmodernějšími technologiemi.

Poskytujeme nadstandartní přístup, volnou pracovní dobu a odbornost u našich zákazníků.
Profesní růst zaměstnanců a benefity jsou samozřejmostí.

Náplní práce by mimo jiné bylo:

+ instalace / konfigurace / administrace desktopových operačních systémů – Windows 7/10/11 Profesionál na úrovni experta
+ instalace a konfigurace kancelářských aplikací/freeware.
+ Dostaneš přiděleno 5-10 firem o které budete pravidelně pečovat jako primární technik a zastupovat kolegy v případě vytížení
+ serverových operačních systému – min. Windows Server 2012. Vyžadujeme znalost na úrovni specialisty (AD, GPO, PowerShell, atd.)
+ řešení běžných uživatelský problémů s počítači a notebooky
+ oprava hardware (počítače, notebooky, servery atd.)
+ Instalace, analýza, monitorování a oprava síťové infrastruktury (velmi dobrá znalost protokolu TCP/IP, kabeláž Cat5e, switche, rozvaděče, atd..)
+ Správa a monitorování zálohovacích programů

Co od Vás očekáváme?

+ minimálně 3 roky praxe jako správce IT ( jako HPP, nebo starání se o více jak 20 počítačů nebo 5 serverů)
+ komunikativnost – schopnost jezdit samostatně po firmách / řešit po telefonu incidenty ve svých přidělených firmách
+ požadujeme minimálně SŠ technické vzdělání ukončené úspěšně složenou maturitní zkouškou v oboru – elektrotechnika, IT,
+ znalost OS Win 7/10/11 a základy počítačové sítě
+ ochota učit se nové postupy a technologie,
+ dobrá znalost protokolu TCP/IP
+ znalost všech klientských OS Windows, výhodou znalost W2013/2016 serveru a AD
+ znalost Exchange nebo s SQL serveru výhodou
+ samostatnost – schopnost řešit problémy u zákazníků
+ zodpovědnost a spolehlivost
+ pasivní znalost AJ
+ řidičský průkaz B

Nabízíme:

+ služební automobil, telefon
+ 5 týdnů dovolené
+ flexibilní pracovní dobu mezi 8-17 hodin v Rajhradě / Brně – VIENNA POINT
+ oceňující prostředí – vzájemně se podporujeme, tvou kvalitní práci dokážeme ocenit
+ super kolektiv a mimopracovní aktivity
+ možnost se profesionálně vyvíjet a učit se od zkušených mezinárodně certifikovaných kolegů
+ zajímavou a zodpovědnou práci
+ možnost seberealizace na nových firemních projektech
+ roční kredit na rozvoj znalostí ( kurzy, certifikace)

Pracoviště:
V sídle firmy – Rajhrad u Brna nebo ve vývojové kanceláři VIENNA POINT v Brně
(v blízkosti MHD a s vlastním parkovacím místem).

Nástup: ihned, nebo dohodou

Pracovní úvazek: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: HPP, nebo ŽL, dle tvých preferencí

Pokud máš o danou pozici zájem, kontaktuj nás jednoduše telefonem, nebo e-mailem.

Markéta Jašková | +420 721 401 403 | jaskova@agerit.cz


Implementátor ERP/MES, Konzultant digitalizace výroby

Jsi člověk, který se řídí heslem ‚Co neměříš, to neřídíš? Pak si náš člověk! I my to tak máme, a proto před mnoha lety vznikl výrobní systém eMISTR. Ten pomáhá firmám řídit procesy ve výrobě, organizovat její kroky a neplýtvat časem a materiálem. Díky tomu pomáháme firmám být konkurenceschopným a spravedlivým zaměstnavatelem.

Jako náš konzultant budeš mapovat a popisovat procesy výroby, skladů a řízení zakázek u klientů, pomůžeš jim s jejich úpravami a nastavíš náš ERP systém tak, aby mohly fungovat ještě lépe. To vše za snadného využití terminálů, tiskáren a QR kódů ve firmách se zaměřením na dřevo / kovo, ale i dalším.

Hledáme zkušené i odborníky se zaváděním MES / ERP.

Pokud máš logické myšlení, ochotu komunikovat a povědomí o ERP systémech, vše ostatní tě naučíme a zaškolíme.

Co bude tvým úkolem:

  • na základě obchodní analýzy konzultovat a hledat konkrétní řešení pro jejich výrobu
  • setkávat se a komunikovat s klienty o možnostech zlepšení stávajících procesů
  • implementovat naše řešení MES digitalizace a napojovat ho na stávající ERP nebo MES systémy tak, aby vše hladce fungovalo
  • vzájemně budeme uvnitř teamu navazovat na započatou práci a komunikovat její stav i progres v interním systému
  • zaškolovat klienty v užívání systému tak, aby vše dobře pochopili a začali systém správně využívat

Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr či ŽL
  • fixní ohodnocení na spokojený život a bonusy za vaše výsledky a reprezentaci společnosti
  • služební automobil i pro soukromé účely, notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní dobu a možnost práce na home office
  • odborné školení v rámci profese, vzdělávání, rozvoj, možnost seberealizace
  • kvalitní firemní produkt a smysluplnou práci, která má u klientů výborné výsledky
  • zkušenosti ze stovek projektů, kterými tě provedeme a náležitě zaškolíme
  • každý den nové výzvy v práci, kde není nuda
  • podporující team, pracoviště, kde je sranda, firemní akce a večírky a mnoho dalších překvapení inspirací ti může být náš FB: ww.facebook.com/ageritsro
  • a také naši oblíbenou ”skříňku dobrot”, která skrývá občerstvení na pracovišti a coffee bar

Co od tebe očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • praxi s zaváděním ERP nebo MES (sám jsi zaváděl, nebo jsi byl ve firmě, kde se MES zaváděl)
  • základní orientaci ve firemně výrobních souvislostech (sklady, výroba)
  • příjemné a profesionální vystupování
  • velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
  • samostatnost a ochotu učit se novým věcem
  • otevřenost novým technologiím, celkově výbornou IT gramotnost
  • praxe na pracovní pozici konzultant, školitel, mistr výroby je vítána
  • aktivní ŘP sk.B a ochotu cestovat v rámci ČR/SR k našim klientům

Pracoviště:

Kancelář Vienna Point, Vídeňská 188/119d, Brno, Dolní Heršpice

Pracovní úvazek:

  • práce na plný úvazek
  • práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu:

  • pracovní smlouva HPP
  • práce na živnostenský list (IČO)

 Benefity:

  • Bonusy/prémie
  • Auto i pro soukromé účely
  • provize z prodeje
  • Mobilní telefon
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Notebook
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Dovolená 5 týdnů
  • Firemní školka
  • Občerstvení na pracovišti
  • Možnost občasné práce z domova
  • Individuální rozvržení pracovní doby
  • Vlastní organizace náplně práce
  • Individuální rozpočet na osobnostní růst

Pokud máš o danou pozici zájem, kontaktuj nás jednoduše telefonem nebo e-mailem.

Markéta Jašková | +420 721 401 403 | jaskova@agerit.cz


Programátor DELPHI


Společnost Agerit v oblasti IT působí přrs 20 let. Specializujeme se převážně na externí správu počítačových sítí a techniky, včetně zabezpečení dodávky HW vybavení. V roce 2006 naše společnost uvedla na trh jedinečný MES systém na sledování a vyhodnocování výroby s funkcí docházky pod názvem PRACANT. Následně byl vyvinut program 2. generace, který se jmenoval Výroba Online a značně rozšířil původní funkcionalitu původního řešení. Po více než 250 úspěšných instalacích nyní přicházíme s jeho zcela zbrusu novou verzí 3. generace, kterou je eMISTR -Výroba Online (více naleznete zde www.emistr.cz), která se chce stát jedničkou na českém trhu a také významným hráčem na trzích v zahraniční. Staňte se členem našeho týmu a zejména srdcem tohoto významného projektu! Možná právě na Vás čeká tým zapálených profesionálů, kteří se již nemohou dočkat nového kolegu.


Máte zájem:
+ Pracovat v moderní firmě s rodinným přístupem
+ Rozvíjet své znalosti s možností kreativity
+ Být členy projektu s velkým potenciálem a budoucností
+ Volnou pracovní dobu
+ Možnost práce na ostatních projektech a samostatných modulech

Naše požadavky:
+ Znalost DELPHI 10 nebo XE7 a vyšší
+ Znalost INDY, JVCL, ZEOS, DevExpress komponent výhodou
+ Používání DB GRIDŮ
+ Znalost MySQL (na úrovni tvorby složitějších dotazů, vytváření tabulek a tvorby indexů)
+ Spolehlivost a samostatnost při řešení úkolů

Nabízíme:
+ Profesní a osobní růst
+ Služební automobil pro soukromé účely
+ Příspěvek na dopravu / ubytování
+ Systém vzdělávaní s možností certifikace a standardizace znalostí
+ Motivující finanční ohodnocení (systém bonusů a odměn, podíl z prodeje modulů systému)
+ Pracovat v případě potřeby z domu (home office)
+ 5 týdnů dovolené
+ Dobrá káva i nálada na pracovišti
+ Práce na HPP nebo ŽL

Pracoviště:
V sídle firmy – Rajhrad u Brna nebo ve vývojové kanceláři VIENNA POINT v Brně (v blízkosti MHD a s vlastním parkovacím místem).

Nástup: ihned, nebo dohodou

Pracovní úvazek: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: HPP, nebo ŽL, dle tvých preferencí

Pokud máš o danou pozici zájem, kontaktuj nás jednoduše telefonem, nebo e-mailem.

Markéta Jašková | +420 721 401 403 | jaskova@agerit.cz